6/20
Na Opel Movano, Vivano, Renaut Trafic, Master, Nissan Primastar.
Hlavy po tlakové zkoušce.
Zabroušení roviny.
Zafrézované sedla hlavy + sedla ventilů
Nové gufera ventilu.
Bez vačkových hřídelů a vahadel.
Výměnným způsobem.
Cena za 1ks je 10 000,-
31/8 Příslušenství: vstřikovače, vysokotlaké čerpadlo, čidla, snímače, turbo, ventil EGR, L klapka sání, spojka, převodovka.
Cena je za holý motor.
37/8 Příslušenství : převodovka, alternátor, klima kompresor, katalyzátor
4/21 Motor po kompletní kontrole a generální opravě.
Blok: nové hlavní šály, ojniční šály, šrouby ojnic + klikové hřídele.
Nová vyvažovací hřídel - po speciální úpravě proti protočení. Nové olejové čerpadlo, pístní kroužky.
Hlava: nová hydraulická zvedátka, uložení vačkového hřídele, šrouby hlavy válců, těsnění hlavy válců, gufero vačky, gufera ventilů.
Strojní frézování sedel ventilů včetně ventilů.
Po dokončení opravy motoru změřen tlak mazání + komprese válců. Stav nového motoru.
9/21
Na Opel Movano, Vivano, Renaut Trafic, Master, Nissan Primastar.
Hlavy po tlakové zkoušce.
Zabroušení roviny.
Zafrézované sedla hlavy + sedla ventilu.
Nové gufera ventilů + vačkové hřídele a vahadla
Výměnným způsobem (nutno přivézt starý díl)
Cena za 1ks je 15 000,-
10/21
Typ motoru: 8/2006 nahoru až 5/2020
Motor po kompletní kontrole a generální opravě.
Stav nového motoru
2/22 Cena je za holý motor.
Typ motoru Z17DTH
Turbo 4000,-
Alternátor nový 2500,-
Startér 1500,-
Vstřiky 1500,- 1ks.
Vysokotlaké čerpadlo 4000,-
Klima kompresor 2000,-
Kompletní spojka včetně dvouhmotového setrvačníku 3000,-
13/21
Pravidelně servisovaný motor.
Typ motoru: K9K718, Najeto: 169 000km
Motor: 15 000,- Cena je za holý motor.
Převodovka: 4 000,-
Kompletní spojka: 1 500,-
Turbodmychadlo: 2 500,-
Alternátor: 1 000,-
Klimakompresor: 2 000,-
Vstřikovací trysky Delphi: 2 000,- ks - vše funkční bez závad
Vysokotlaké čerpadlo: 4 500,-